loading...
تراکتور آذربایجان
armin and pouya بازدید : 18 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

1984 در بلگراد صربستان، پايتخت يوگوسلاوياي سابق است. آخرين باشگاه اين هافبك صرب، Radnik Bijeljina ، يك تيم قديمي از كشور بوسني و هرزگوين از ايالات سابق يوگوسلاويست. رادنيك تيم فوتبال شهر بيلينيا بوسني و هرزگوين است.

وی در این فصل به صورت مشروط با تراکتور قرارداد امضا کرد و یکسال در این تیم توپ خواهد زد. برخی معتقدند وی می تواند جانشین مناسبی برای لوپز پرتغالی باشد. گفتگوی زیر ماحصل گفتگوی خبرنگار ورزشی نصرنیوز با این بازیکن صربستانی است.

چه شد که به تراکتور پیوستید؟

یکی از دوستانم ایران و تیم تراکتورسازی را پیشنهاد داد که بعد از مشورت با مشاوران در اروپا و ایران که توسط دوستانم صورت گرفت. تصمیم گرفتم در تمرینات تیم تراکتورسازی شرکت کنم. چون سبک بازی من کمی مانند سبک بازی بازیکنان ایرانی است توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و بعد از چند روز تست گیری نظر کادر فنی را به خود جلب کنم

قبل از اینکه به ایران بیایید شناختی از ایران و شهر تبریز داشتید؟

بله، از دوستانی که در ایران بوده اند شناختی پیدا کرده بودم. شنیده بودم که کشور زیبا با قدمت و فرهنگ بالا، آن چیز هایی که در تلویزیون در خصوص ایران گفته می شود چنین نیست و اصلا واقعیت ندارد.

شهر تبریز را در این مدتی که حضور داشتی چطور دیدید؟

تبریز از لحاظ آب و هوایی بسیار خوب است ، مردمان خوب و صمیمی دارد، خیلی خونگرم هستند در این مدتی که در تبریز بودم به من لطف داشتند و ابراز علاقه های زیادی می کردند. خوشحالم که برای این تیم و این مردم فوتبال بازی خواهم کرد.

از لیگ و بازیکنان ایران چه شناختی داشتید؟

چند بازی تیم ملی ایران را دیده بودم و هیچ شناختی از لیگ ایران نداشتم، در این مدت شناخت کمی در خصوص لیگ ایران پیدا کرده ام و شنیده ام که لیگ بسیار سخت و قوی دارد.


سطح کیفی بازیکنان تراکتورسازی را چطور می بینید؟

بازیکنان تراکتورسازی از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند، بازیکنان حرفه ای و خیلی خوبی دارد. بعد از چند روز متوجه شدم که چرا هواداران انقدر بازیکنان تیمشان را دوست دارند، چون برخورد صمیمی با مردم و هواداران دارند، برخوردشان با من نیز خیلی خوب و برادرانه بود خوشحالم که عضو این تیم هستم و چنین هم تیمی هایی دارم.


امکانات و زیر ساخت های باشگاه تراکتورسازی چگونه دیدید؟

زمین های تمرینی و امکاناتی که دارند خیلی خوب است. تا چند روز قبل در زمین لشگر تمرین می کردیم ولی چمن زمین اختصاصی باشگاه کیفیت خوبی دارد و خیلی خوب است که در کنار زمین چمن امکانات بدنسازی و استخر هم هست.

سرمربیگری و تمرینات خاص مجید جلالی را تا به امروز چطور دیده اید؟

من مربیان زیادی دیده ام ، آقای جلالی مربی خیلی خوب و خوش اخلاقی است و خوشحالم که زیر نظر ایشان تمرین خواهم کرد. تمرینات تیم بسیار پر نشاط و به روز است. از تمرینات ایشان لذت می برم و امیدوارم در آینده بتوانم ارتباط بیشتری با ایشان داشته باشم.

چه شناختی از هواداران تراکتورسازی دارید؟

برای من جالب است وقتی می بینیم در تمرینات این تیم بیش تر از 6 هزار نفر حضور دارند و تیم را تشویق می کنند. این نشان می دهد که حتما در بازی ها نیز حضورشان زیاد است. در سایت ها فیلم های تشویق های هواداران را دیده ام. لحظه شماری می کنم تا تشویق های هواداران را از نزدیک مشاهده کنم شنیده ام که در بازی پرسپولیس نیز قصد دارند پر تعداد حضور داشته باشند و این خیلی خوب است. این را بدانید که اگر هم به دلایلی از تراکتور قصد جدایی داشته باشم به خاطر هواداران می مانم چرا که آنها بی نظیر هستند.

می دانید که هواداران از بازیکنان خارجی انتظار بیشتری دارند و برای همین تراکتورسازی شما را جذب کرده است؟

من این را به خوبی می دانم که بازیکنان ایرانی خیلی خوب بازی می کنند و من هم آمده ام تا با همکاری یکدیگر بتوانیم افتخارات زیادی را برای باشگاه کسب کنیم. اگر خوب بازی نکنم و نتوانم خودم را نشان بدهم هواداران من را دوست نخواهند داشت و برای باشگاهم مفید نخواهم بود. به همین دلیل تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا بتوانم با بازی های خوب خود آنها را شاد کنم.

تراکتورسازی در جام باشگاه های آسیا حضور دارد این موضوع را تا چه میزان در حساسیت کار تاثیرگذار می دانید؟


امیدوارم بتوانیم با کمک همدیگر به مراحل و گروه های بالاتر صعود کنیم ، از تیم های آسیایی آشنایی چندانی ندارم ولی امیدوارم بتوانم در این مسابقات نیز برای تیم مفید باشم.

تراکتور در اولین گام در پایتخت به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. تا چه میزان از این تیم شناخت دارید؟

دیشب در این خصوص صحبت کردیم و دوست دارم در این بازی حضور داشته باشم و یک گل و یک پاس گل برای پرسپولیس کنار گذاشتم. شنیده ام پرسپولیس یکی از تیم های بزرگ و قدرتمند ایران است ولی هواداران بدانند که تراکتورسازی با قدرت در این بازی حاضر خواهد شد.

صحبت پایانی با هواداران؟

از تمام طرفداران تیم تشکر می کنم در این مدت خیلی به من لطف داشتند امیدوارم بتوانم با بازی های خوب لطف آنها را جبران کنم. بازی پرسپولیس را فراموش نکنید به حمایت تمام شما احتیاج داریم چرا که هواداران باید باشند چون این تیم مال آنها می باشد.
..................................
گفتگو از نوید هوشمند
..................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟
    سخن مدیر
    با تشکر از انتخاب شما      مدیر سایت   traxtor1970.rozblog.com
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 453
  • سخن مدیر
    سلام  خدمت بازدید کنندگان  از وبلاگ ما  ما جدید ترین اخبار ورزشی را  به اطلاع شما خواهیم رساند